Selasa, Ogos 19, 2008

Propaganda nenek kau. Bangang.



MALAY 888 PROPAGANDA Adalah sebuah distro musick untok distribusi material-material bawah tanah propaganda melayu yang diusahakan sepenohnya oleh anak melayu sendiri. Distro ini bertanggungjawab me-releasekan material-material keluaran band-band metal/r.a.c/punk tempatan yang memperjuangkan ideologi Malay Power.
Distro ini juga secara tidak langsung menjual cd-r, cd-r stuff metal 80an luar negara & dalam negara yang sukar didapati lagi (dengan erti kata lain RARE) dengan harga RM 10.00 + paper kover. Penghantaran dibuat melalui pos (jika dari luar kawasan Lembah Kelang) dan jika anda berminat penghantaran wang kepada pihak kami adalah melalui hidden cash.

Selain dari itu kami juga ada menyediakan material-material backpatches & t-shirt band-band metal 80an, design-design di-reka berwarna/b&w menarik daripada cover asal, jika anda berminat, pre-order design pilihan anda sekarang!

PENGGUNAAN SWASTIKA di dalam ideologi

KENAPA penggunaan SWASTIKA??

Adaptasi SWASTIKA asalnya adalah dari budaya Hindu/Buddha dari Tibet, bangsa melayu kita dipercayai berasal dari sana.

KENAPA KAITAN NAZI DENGAN IDEOLOGI PERJUANGAN MELAYU?

Seperti yang anda semua ketahui, empire nazi di era 40an pernah mencetuskan perang dan pembasmian terhadap bangsa yahudi. Dan di era 40an di mana PERNAH wujudnya nazi division Islam dan Melayu di nusantara, KAMI sebagai membawa idola ini, ingin memperjuangkan nya demi perang berterusan selamanya terhadap regime zionis.

Kami juga dengan secara tidak langsung MENYOKONG pergerakkan-pergerakkan mencetuskan revolusi keamanan seperti yang tertera di fail division nazi german antaranya:

1. Penghormatan terhadap golongan wanita (Woman Rights)

2. Penghormatan terhadap haiwan dan alam (Animal Rights)

3. Perjuangan berterusan membela bangsa (Nasionalis)

4. Politikal

5. Pembasmian yahudi

Demi kesejahteraan Tanah Melayu ke arah negara yang aman makmur dan demi masa depan cerah bangsa Melayu. TAKKAN MELAYU HILANG DI DUNIA.

"DEMI MALAYA AKU BERKORBAN, MEMPERTAHANKAN TANAH DAN BANGSA, SANGGUP MENGGADAI NYAWA, DARI DIJAJAH UNTOK SELAMANYA. MALAYA TANAH AIRKU, MEMBERIKU KEHIDOPAN, TEGUHKAN LAH DIRIMU BANGSAKU, SEMOGA ZAMAN GEMILANG MELAKA BERULANG KEMBALI"

petikan dari lirik STROYER - MALAYA (WAR ROCK, 1988)


Koperasi Hak Asasi Babi :
1. Press here - to read this stupid website.
2. "Fasis yang baik adalah fasis yang mati." - Homicide
3. The only good thing about Nazi is "Nazi Goreng."


Bangang. Serius.

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

haha...budak ni mmg bodoh pon!!!

Kenal sesgt bebudak NAZI melayu kepala butuh

bob berkata...

fahaman yang ada dalam islam yang orang melayu warisi tak cukup lagi ke nak memartabatkan bangsa melayu ni....???? jaga agama dulu, secara tak langsung bangsa pun terbela... diorang ni bukan tak pikir panjang, tapi dah terlebih pikir, dan kalo dah pikir tanpa iman, camni laa jadinya

Tanpa Nama berkata...

hahah..
mane ko taw melayu asal dari budhha?
mane ko taw ko tu melayu?

ko ckp psal pembasmian kaum yahudi pada era hitler?
maksud ko holocaust?
holocaust mane wujud...
ko ni x membace buku ke?
bongok!!!

ko nk perang zionis?
tp ko same ngan zionis!!

Pipiyapong Abdillah Hamzah berkata...

Keh keh keh...baru darjah 3 ni gua rasa.